Новини :: Шкіряний м’яч

Шкіряний м’яч

5-7 червня у Вишневому триватиме фінал "Шкіряного м'яча - Кубку Coca-Cola" U13

5-7 червня у Вишневому триватиме фінал "Шкіряного м'яча - Кубку Coca-Cola" U13

Фінальний турнір Всеукраїнських змагань з футболу "Шкіряний м'яч - Кубок Coca-Cola" серед гравців вікової групи U13 відбудеться 5-7 червня у Вишневому Київської області. Матчі будуть проводитися на міському стадіоні.

Учасниками фінального турніру є сім команд-переможниць відбірних турнірів та краща команда Київщини в якості господарів поля.

Сьогодні вже відбулося жеребкування складів груп:

Група А

1. НВК с. Щасливе, Київська область 

2. ЗОШ-12 м. Конотоп  Сумська область

3. Гімназія-8 м. Одеса

4. ЗОШ-15 м. Харьків

Група Б

1. ЗОШ-29 м. Тернопіль

2. ЗОШ-10 м. Івано-Франківськ

3. ЗОШ-26 м. Рівне

4. ЗОШ м. Гола Пристань, Херсонська область

Сьогодні відбудуться матчі 1-го туру:

Група А 

НВК с. Щасливе - ЗОШ-15 м. Харків - 0:5

ЗОШ-12 м. Конотоп - гімназія-8 м. Одеса - 3:0

Група Б 

ЗОШ-29 м. Тернопіль - ЗОШ м. Гола Пристань - 1:1

ЗОШ-10 м. Івано-Франківськ - ЗОШ-26 м. Рівне - 0:0

5-7 червня у Вишневому триватиме фінал "Шкіряного м'яча - Кубку Coca-Cola" U13

«Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola» – всеукраїнський футбольний турнір серед шкільних команд, який проводиться Асоціацією аматорського футболу України спільно з Федерацією футболу України. Ці змагання організовуються у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством молоді та спорту України і входять до програм спортивно-масових заходів українських шкіл. Турнір є спадкоємцем всесоюзних змагань із футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч», які ведуть свою історію з 1965 року. Змагання на всеукраїнському рівні знову розпочалися у 1998 році. З того часу і до сьогодні турнір очолює ветеран київського «Динамо», кращий футболіст СРСР 1966 року, заслужений майстер спорту Андрій Біба.

Просування активного способу життя серед підлітків місцевих громад є головною метою турніру та важливою складовою соціальної відповідальності Компанії Кока-Кола в Україні, вагомим внеском у розвиток громад і організацію дозвілля юних українців. Тому з 2010 року світовий бренд Coca-Cola став Титульним спонсором «Шкіряного м’яча». Співпраця триває й нині. Це дало змогу значно підвищити загальний рівень змагань, привернути до них більший інтерес учасників та глядачів. Молодь отримує чудову нагоду для самореалізації та здійснення мрій.